söndag 12 augusti 2012

Fortsätter njuta av livet

Jag har inte något särskilt speciellt att dela med mig av just nu. Jag fortsätter att njuta av mammaledigheten & dagarna med Tyra. Helt enkelt.

Det har varit mycket av det goda, men oxå en del sorgliga inslag i vår vardag på senaste. Jag har ständigt gått runt & tänkt på en gammal vän & klasskamrat, som fått gå igenom bland det värsta jag kan föreställa mig. Jag tänker inte lämna ut någon som helst information här, för det är inte min sak att delge. Men jag skänker henne massa tankar varje dag & tycker att hon är fantastisk som orkar.

Nästa vecka går Tyras pappa på semester två veckor. Ska bli skönt med sovmorgon, he he. Närå, men jag ska passa på att ta itu med saker jag annars har svårt att hinna med. Att vara ensam med Tyra är inget jag klagar på, däremot kan jag ibland önska att ett dygn var 36 timmar långt istället för 24. Man kan förbanna livet för att man inte hinner med ibland. Men så är det väl för alla!

Lite Instagram från den senaste veckan... @iheartvous

 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!