tisdag 24 juli 2012

Egentid i mitt hjärta

Underbara kväll. Underbara egentid. Äntligen har vi lyckats få in ett hyfsat sovschema här hemma. Tidiga mornar & tidiga kvällar istället för halvtidiga mornar & sena kvällar. Love it! Klockan 7 gör vi morgon & mellan 19-20 har skruttan somnat de senaste nätterna. Jätteskönt för mig att hinna få lite egentid utan att få ångest över att sitta uppe till småtimmarna. Och säga vad som sägas vill om ordet "egentid" - Det finns minsann i mitt vokabulär i alla fall.

Har precis fått min P.O.P skötväska såld. Lever inte direkt fett denna månad, så varenda krona är välkommen. Ska dessutom lägga undan pengar till september då jag knappt får ut en krona pga. inskolning & jobbstart. Mycket med det hela, ska ni veta...

Jag blir väl uppe nån halvtimma till. Rullar tummar & river upp myggbett.

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!