onsdag 18 juli 2012

Borta bra men hemma bäst

Myser med en kopp kaffe i soffan. Vi är nyligen hemkomna från landet, därav noll uppdatering här på bloggen. Vi har varit alldeles för upptagna med livet. Och att njuta av det!

Igår var vi på Sandhamn en sväng. Åt lunch, glass & kikade runt i affärerna längst hamnen. 14.10 tog vi båten tillbaka & vilken tur att vi gjorde det! Precis när vi lämnat hamn kom regnet
När vi kom tillbaka till huset så tog jag & Tyra ett dopp i sjön. Fantastiskt skönt! Kvällen avslutades med kräftor & allsång!

Idag har jag kört sand i skottkärra (jo, man är ju ingen vekling, inte!), tagit en cykeltur, ätit sjukt god lunch & badat inte en, utan två gånger.

Men nu är vi hemma igen & det är verkligen som man brukar säga: Borta bra men hemma bäst! Jag ska dricka upp mitt kaffe nu & sen ska jag dra fram microfibermoppen, dammtrasan & skurhinken! Massa sommarkramar till er. Jag tog med solen hem till stan igen, verkar det som!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!